Friday, November 25, 2011

Coklat


Hari ni aku deliver coklat kepada seorg customer ni.. Punya la kecoh.Masa nak bank in duit dah byk hal. Aku senang, no money no talk. Bukan apa , nak beli brg sepasai..lepas tu nak buat lagi..penat tau...alih kena kencing...learn from mistake..so CONFIRM TAK KAN PROCEED dgn tempahan tu, cam kes minggu lepas,2 kali aku sms minah ni,dia x balas sms tu,tetiba call tanya coklat dia dah siap ke..sorry aku tak buat .

Berbalik pada cerita arini, janji nak jumpa kat Jetty pukui 12 tetiba semlm sms suruh htq kui 2pm lak...Eloo ingat aku ni apa...bibik ke sesuka hati je tukaq time ..dia kata dah bank in dan minta balance RM7, aku pun kata kalau cam ni aku nak transfer balik duit dia,kalau nak sebelum kui 1pm..last dia setuju..aku baru nak sms balik dia dah sms lagi tanya cam mana...ishhh

So tengahari hubby aku nak pi htq, dia sms kata aku kata dah sampai suruh mai lani..aku pun cakap elok-elok lagi..hubby on the way..lps tu sms lagi..kali ni aku dah fed up dgn mamat ni alih aku yg pi deliver sendiri dgn hubby aku.

Sampai kat sana..aku tanya dia..awat dok kejan sgt kan dah sampai on time..macam2 alasan member nak mai la, awat member tak leh tunggu ke!!! dia ni dah serupa menteri..

tetiba dia keluarkan dompet..aku pun heran kan dah byr coklat ni..rupanya minta duit balance...ish ishh awat la terdesak sgt ke dia ni..aku kata dah dlm packaging...

Then aku terus kata kat dia U are the worst customer ...isshh sabaq je la..hoepfully aku x dpt lagi customer yg cam ni.

0 comments:

CERIA BITES © 2008 Por *Templates para Você*